tisdag 10 februari 2015

Blåbärspaj och första veckan med vikt väktarna

Första veckan med viktväktarna och jag har lärt mig att välja bort fet sås och att begränsa mina portioner. Och att morötter är 0 points! Mycket viktigt, måste jag tillägga, eftersom morötter med potatis, lök, vitlök och timjan är fantastiskt att stoppa i ugnen...
Vi firade med blåbärspaj, helt enligt points systemet.

För er som undrar, så får man ett visst antal poäng varje dag när man är med i vikt väktarna, och för dom poängen kan man äta mat. Man får fler poäng när man motionerar, och mindre när man äter. Logiskt. Så all mat är "värda" ett visst antal points. Morötter = 0, Blåbärspaj= 9. Helt klart värt det!

Har vi då gått ner i vikt? Ja, det har vi. Han har gått ner 1,5 kg, jag 2,2 kg.

Supernöjda räknar vi vidare för att få in middag och kanske kvällsmat också

1 kommentar:

  1. Inuti GMT Sport finns en ny version av en rolex kopia befintlig rörelse: Tourbillon Greubel Forsey GMT. Rörelsen inkluderar en tourbillon monterad i en 25-graders lutande replika klockor vinkel (som roterar en gång var 24 sekund), tillsammans med tid, effektreservindikator, dag / natt (AM / PM) -indikator och en GMT-indikator. Den rolex kopior senare funktionen använder ett halvklot på ratten, som elegant vänder över dagen, liksom en 12-timmars indikator och en rörlig klockor kopior skiva på baksidan av fodralet. Som ni ser kommer debutversionen av GMT Sport att ha en "svart jordklot", medan efterföljande rolex klocka kopia första modeller av GMT Sport kommer att ha en mer traditionell blå värld. De svarta jordklotmodellerna kommer att produceras fake cartier som en mycket begränsad uppsättning (något som fake IWC fem eller 10 stycken, om jag minns rätt).

    SvaraRadera